פרוייקט דנונה יזכר כאחד הפרוייקטים המשמחים, המעניינים והכיפיים ביותר שעברו על הסטודיו שלנו השנה. זו הייתה חויה ששילבה עבודת צוות עם מספר לא קטן של אנשים, תוך שמירה על עמידה בלוח זמנים, עם המון התלהבות ,שמחה והתרגשות ואפילו ליצן שקפץ מפה לשם כל הזמן.. אבל למה לבלבל אתכם? בואו נתחיל מהתחלה-

איך הכל התחיל:

בתחילת השנה החליטו בשטראוס שהם רוצים לצאת בקמפיין חדש למותג דנונה. הרעיון היה כמו באריזות הישנות, לצלם אנשים, אך "השוס" הגדול מבחינתם, היה לצלם אנשים רגילים ולא להיעזר בדוגמנים כמו שבדר"כ נהוג. קבלתי טלפון מאד מרגש ממנהלת המותג שבו נודע לי שנבחרתי לצלם את הקמפיין (שכמו שאפרט בהמשך, היו לו מספר שלבים). לאחר מכן כינסתי את הצוות בהתלהבות ובהרתמות תיכננו את השלב הראשון.

פרוייקט דנונה ארצי:

מהרגע שדנונה הודיע על פתיחת הקמפיין לבחירת האנשים אשר יופיעו על גביעי דנונה, בחירה אשר היתה נתונה לידי מצביעי האינטרנט, ניתן לנו האות ליציאה לשבועיים של שכרון חושים ברחבי הארץ. וכך זה בוצע- התפצלנו לשלושה צוותים. היעד- כל מקום בארץ ישראל (חיפה, באר שבע, כרמיאל, תל אביב, ראשל"צ, קריות-איפה לא היינו?), המטרה-להפיץ את בשורת דנונה במקום, האמצעי- יוגורט יוגורט ועוד פעם יוגורט! בכל מקום שהיינו בו יצרנו התרגשות עצומה. מה בעצם עשינו? הקמנו עמדת צילום שבה הצטלם כל אדם שרצה, בלי שהיה צריך לשלם על כך . כל מצולם קיבל מגנט עם תמונה של עצמו על גביע דנונה למזכרת:

[kml_flashembed movie="http://www.arbiv.co.il/blog/wp-content/slideshow/monoslideshow.swf" base="http://www.arbiv.co.il/blog/wp-content/slideshow/" height="350" width="470" fvars="showLogo=false" /]

את אותה תמונה גם הוספנו לתחרות של דנונה באינטרנט. באותה עמדה היה גם בר טעימות של יוגורטים במגוון טעמים וכן עמדת פינוק, שיאצו ומסאז'ים. בקיצור ולעניין, היה כייף חיים!

זו ההזדמנות להגיד המון המון תודה לחברים שעזרו לנו בפרוייקט. תודה רבה!

אודישנים בגני התערוכה:

השלב השני בפרוייקט, היה להזמין את 1000 האנשים אשר קבלו את מירב ההצבעות באינטרנט, ליום אודישנים בגני התערוכה, יום שבסופו יבחרו 90 המצטלמים הסופיים. כל הצוות קם בבוקר בהתרגשות עצומה. טוב, זה לא פשוט לצלם 1000 איש ביום אחד. מישהו ניסה? אז ככה, הרכבנו 6 עמדות צילום, כשכל עמדה מורכבת משלושה פלאשים משלה. לאחר שאילנית, מנהלת המותג, ערכה שיחת מוטבציה לכל הצוות שהיה במתחם וכלל אף את אחרון המלצרים וליצני הפעלות הילדים, החלו להכניס למתחם הצילום את הסלבריטאים של היום. אחת אחד הם נכנסו ואז עברו שורה של: ראיונות, איפור, שיער,נשימות אחרונות והופ-אל אור הזרקורים.בעמדה הראשונה תמונה למזכרת על מגנט. בשאר העמדות כל מצולם נתן מספר פוזיציות בתקווה להיות "הפרצוף החדש של דנונה" ותודה רבה, אל המצולם הבא. כל אחד התקבל בחיוך ובפנים שמחות וגם אם היה למישהו קצת קשה להשתחרר, אחרי שספג קצת מהאוירה שהייתה שם בפנים, הוא כבר דיגמן כאילו עשה את זה מאז ומתמיד.

פיליפ בולקייה בעל משרד העיצוב נאו גרופ וכנרת המעצבת מנאו גרופ הצטרפו אלי ועברנו מעמדה לעמדה במטרה ל"צוד" את הפרצופים המתאימים ביותר מתוך ה1000.

בשעה שבע בערב סיימנו לצלם 1000 אנשים בהרגשה של "וואו, זו הייתה בהחלט חוויה!".

יום צילום|צילום אנשים|צילומי קמפיין דנונה:

לאחר ההפנינג נבחרו 90 האנשים הסופיים אשר יצטלמו לקמפיין הסופי. ועכשיו הגענו אל הדובדבן שבדנונה:

צילום אריזות קמפיין דנונה 2008 בסטודיו שלומי ארביב.

הצילומים התפרשו על פני שישה ימי צילום וכללו מגוון של אנשים – ילדים, מבוגרים, נשים וגברים. אנשים רגילים כמוני וכמוך , לא דוגמנים מיקצועיים.


דנונה 2008 – מאחורי הקלעים

כל בוקר נערכה בסטודיו ישיבת הפקה אשר בה לקחו חלק כל בעלי התפקידים:
מטעם שטראוס-ארז אגמון,פזית שוקרני,אילנית מעיין,עינת לוין. נציגים ממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. משרד העיצוב נאו גרופ- פיליפ בולקייה,כנרת רוסק. צוות סטיילינג- מיכל מונקה, שרון דנון (ג'ינג'ר). צוות איפור- תומה ואמילי. עיצוב שיער- דן שארפ.

באותה ישיבת הפקה דובר מה איך ומתי? יצטלמו באותו היום. מכיוון שאלה אנשים רגילים,לא דוגמנים, הרעיון הוא להוציא מכל אחד את היופי היחודי לו וכך גם להתאים לו את הטעם המיוחד לו ממגוון טעמי דנונה. וכך זה התרחש: מגיע המצולם, מקבל הסבר וחותם על טפסי הסכמה, עובר איפור-שיער-סטיילינג וקדימה לסט הצילום. כל אותו הזמן בסטודיו אוירת קרנבל ושמחה, לא נחים לרגע. אייל הליצן מצחיק את כולם וקופץ ממקום למקום. האוירה נהדרת והצוות חם. לא דבר פשוט וקל כשמדובר בקבוצת אנשים שעובדים בכזו אינטנסיביות בפעם הראשונה. תהליך העבודה היה מאד מדויק והשתדלנו לא לבזבז זמן. תמיד כשצילמתי אדם על הסט, מספר אנשים כבר היו בהיכון לצילום – אם באיפור, אם בשיער או בסטיילינג. ברגע שצילמתי את התמונות הן עברו למחשב וכנרת הארט דיירקטורית, בחרה און ליין את התמונות הסופיות לעבודה של אותו מצולם.

עד היום צילמתי דוגמנים ושחקנים מקצועיים שזו העבודה שלהם לעמוד לפני המצלמה ובפרוייקט הזה גיליתי את הקסם המיוחד בלצלם את האנשים ה"רגילים" והלא מנוסים. התקשורת איתם היתה שונה, היה להם מן אור בעיניים ופעימות הלב הנרגשות שלהם נשמעו היטב בכל הסטודיו. הרעיון היה לתת סיפור לכל מצולם וגם אנשים שהיו קפואים בהתחלה, לאחר מספר דקות, התקשורת איתם זרמה עד שלפעמים נדמה היה שהם כל כך בתוך החוויה של הסיפור ונשכח הקיפאון, נעלם הפחד ופשוט התחיל הכייף.

כל משתתף שסיים את חלקו זכה למחיאות כפיים סוערות ולהכרת תודה גדולה מצד כל הצוות. ואני רוצה להאמין שבאמת עשינו להם טוב על הלב ואולי כל אחד מהם הרגיש קצת כמו כוכב .

לסיכום, 3 חודשים, 90 אנשים, המון ריגושים וחוויה אחת ע נ ק י ת!

זה מה שעבר עלי בכל החוויה העצומה הזו שנקראת "פרוייקט דנונה". אשמח לקרוא תגובות של אנשים שהיו כאן בסטודיו והצטלמו לפרוייקט, אנשים שבאו להפנינג, אנשים שפגשנו בדרכים במהלך השבועיים ה"מוטרפים" שעברו עלינו בתחילת השנה, אנשים שמכירים אנשים שהצטלמו וחייבים להגיד לנו ש.. או אנשים שלא פגשו אותנו בכלל אלא קראו את הפוסט ומתחשק להם להגיב,ובמיוחד אלה אתם שנמצאים במקררים שבסופר על גביעי דנונה ספרו ושתפו איך ההרגשה.