מחלקה זו מתמחה בפקשוט ( צילום מוצר ) איכותי ומהיר, המתאים לפרסום באינטרנט או לקטלוג .
הצילומים מתבצעים על רקע בצבע אחיד (או רקע לצריבה-הניתן להחלפה בשלב העריכה) בצורה פשוטה ומדויקת, באיכות המותאמת לשימוש לאינטרנט או לקטלוג בו מספר רב של תמונות

בצילום לאינטרנט – התמונות מופיעות בקטן ועל גבי צג המחשב, לכן אין צורך להכנס לפרטים הקטנים ביותר וישנה אפשרות לצלם יותר מוצרים ביום, במחיר מופחת.
בשני המיקרים הצילומים יהיו איכותיים וחדים ומותאמים לשימוש אליהם נוצרו.

מה ההבדל בין צילום לאינטרנט לצילום לפרסום (מודעה או שלט) ?
בעולם הפרסום עובדים על כל פרט בצילום: השתקפויות, הברקות, הייליטים, ותלת מימד.
איכות הנייר וההדפסה גבוהים, וכך גם רמת הצילום. תהליך הצילום מושקע ולוקח זמן רב, ובסופו מתקבלת תמונה ברמה הגבוהה ביותר.

מה הכוונה בקטלוג רב מוצרים?
קטלוג שמופיעה בו כמות גדולה של מוצרים – עד גודל הדפסה של 10 ס"מ לתמונה (לכן ישנה אפשרות לצלם כמות גדולה של מוצרים ביום)

מה ההבדל בין צילום לצריבה וצילום על רקע אחיד?
צילומים על רקע אחיד מתקיימים בדרך כלל על רקע לבן או שחור ללא תוספות של אביזרים מסביב.
צילומים לצריבה הינם צילומים שלאחר הצילום יש אפשרות לגזור את המוצר מהרקע ולשתול על רקע אחר ע"פ הצרכים הפרסומיים.